Subject: FW: Ristumiskoha ehitamise leping 3 km 23,125 Selisoo
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 12:26:17 +0200

Tere,

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Aleksandr Afanasjev <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 25, 2025 12:11 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: 'Ove Mengel' <[email-masked]>
Subject: RE: Ristumiskoha ehitamise leping 3 km 23,125 Selisoo

Tere, Merike!

Annan teile teada, et inimeksituse tõttu jäi geodeetilise mõõdistusele 
lisamata Telia Eesti AS sidekaabel.

Praegu, Telia Eesti AS sidekaabel on joonisele ja projekti koosseisu lisatud 
(k.a. sidekaabli kaitsmine kaitsetoruga) ning kooskõlastatud Telia Eesti 
AS-ga.

Riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga km 23,125 ja Selisoo tee ristumiskoha 
projektlahendused jäid samaks.

Kindluse ja korrektsuse mõttes, saadan teile projekti materjalid 
digiallkirjastatult uuesti (lepingule lisamiseks/välja vahetamiseks).

Vabandame võimalike ebamugavuste pärast.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

From: Merike Joonsaar [mailto:[email-masked]]
Sent: kolmapäev, 12. märts 2025 10:17
To: Aleksandr Afanasjev <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Ristumiskoha ehitamise leping 3 km 23,125 Selisoo

Tere.

Annan teada, et ristumiskoha ehitamise leping 3 km 23,125 Selisoo on 
edastatud RMK-le allkirjastamiseks.

Tänan ladusa koostöö eest.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 12, 2025 10:14 AM
To: Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Leping

Lp huvitatud isik!

Pealkiri: Ristumiskoha ehitamise leping 3 km 23,125 Selisoo
Registreerimise kuupäev: 12.03.2025
Registreerimise number: 7.1-1/25/3989-1.

Vastuseks Teie ristumiskoha ehitamise taotlusele edastame Teile ristumiskoha 
ehitamise lepingu koos lisadega.

Lepingu poolteks on Transpordiamet ja huvitatud isik. Käesoleva lepinguga 
annab Transpordiamet Teile kui ristumiskoha ehitamisest huvitatud isikule 
nõusoleku riigile kuuluval kinnisasjal ehitustööde teostamiseks vastavalt 
lepingus fikseeritud projektile. Transpordiamet loeb projekti 
kooskõlastatuks.

Ehitustööde teostajal peab olema EhS kohane pädevus ja mahasõidu rajamisel 
peab järgima lepingus toodud nõudeid ja tingimusi.

Leping jõustub pärast mõlema osapoole poolt allkirjastamist ning kehtib 
lepinguliste kohustuste täitmiseni. Palume leping allkirjastada ja 
Transpordiametile tagastada aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Leping annab õiguse ehitada ristumiskoht 
lepingus toodud tingimustel 5 aasta jooksul.

Hiljemalt 10 päeva enne ehitustööde algust palume täita lepingu lisa 2 – 
ehitamise alustamise teatise vorm ning edastada Transpordiametile 
([email-masked]). Tööde lõpetamisest palume Transpordiametit kohe 
informeerida ([email-masked]) ja kutsuda kohale Transpordiameti 
esindaja tööde vastuvõtmiseks riigitee aluse maa osas.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar
peaspetsialist
58627078

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.